ח"כ יצחק קרויזר: "נשמח להידברות אך גם להתקדמות"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ יצחק קרויזר: "נשמח להידברות אך גם להתקדמות"

    יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' המועמד לוועדה למינוי שופטים בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ריבוי מועמדי הקואליציה בוועדה למינוי שופטים באה כדי לא לתת הישגים לחברינו מהאופוזיציה שעשו את המחאה. יש לא מעט נציגים שצריכים להיות. נכון שכל קול בוועדה הזו חשוב, אבל גם אם יהיהמלנו רוב נצטרך לעגן ולהסדיר את זה בחקיקה"

    יצחק קרויזר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק קרויזר, יו"ר סיעת 'עוצמה יהודית' מועמד הקואליציה לוועדה למינוי שופטים בראיון מיוחד לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ריבוי מועמדי הקואליציה בוועדה למינוי שופטים באה כדי לא לתת הישגים לחברינו מהאופוזיציה שעשו את המחאה. יש לא מעט נציגים שצריכים להיות"

    "נכון שכל קול בוועדה הזו חשוב, אבל גם אם יהיה לנו רוב נצטרך לעגן ולהסדיר את זה בחקיקה. בסופו של דבר נתניהו מוביל, הוא הנבחר ואנחנו צריכים לגבות אותו למרות שהתנגדנו נחרצות לעצירת החקיקה. נשמח שתהיה הידברות, אבל אם לא אנחנו צריכים ורוצים להתקדם".

    לגבי הכאוס בחברה הערבית ואובדן המשילות בישראל אמר איש 'עוצמה יהודית': "בל נשכח שבני גנץ הזמין לביתו בעיצומם של ימים קשים את גדול המרצחים ומכחישי השואה אבו מאזן. השר בן גביר לקח על עצמו אתגר משמעותי מאוד. הבלאגן בחברה הערבית לא התחיל היום ולא יפתר כזה מהר".

    האזינו



    0 תגובות